Ceník

ceník

Spočítejte si orientační cenu:


ne / ano

balíčky služeb

Pro lepší orientaci v tom, na co a za kolik se s námi můžete spolehnout, jsme pro vás připravili přehledné balíčky služeb. Pro začátek si můžete vybrat ten základní a třeba se spolu postupem času propracujeme k těm rozšířeným. Anebo, není na co čekat, začneme rovnou plnou odpovědností za komplexní vedení účetnictví a mzdové agendy – připravíme vám nabídku střiženou na míru.

Účto základ

1900,- Kč/měsíčně
(do 50 dokladů/měsíc)
kompletně zpracované účetnictví
včas zpracované mzdy pro všechny vaše zaměstnance
výkazy pro státní správu (FÚ; OSSZ; ZP)
chybné doklady vašich dodavatelů řešíme za vás
automatizované reporty o stavu plnění vašich požadavků
měsíční či kvartální zaúčtování

Mám vše v pořádku

6400,- Kč/měsíčně
Do 150 dokladů měsíčně a 5 mezd
Účto základ +
minimalizace plateb po splatnosti - hlídáme je za vás
příprava platebních příkazů (1x týdně)
automatizovaná fakturace vašim klientům
elektronická podání přes datovou schránku
back office - vaše účetní doklady rovnou do naší kanceláře
týdenní zaúčtování

Mám přehled

9900,- Kč/měsíčně
Do 150 dokladů měsíčně a 5 mezd
Mám vše v pořádku +
monitoring finančního zdraví vaší společnosti
přehled o finanční výkonnosti projektů; oddělení
reporting - nastavíme a reportujeme v domluvených termínech
řízení cash flow
dopředu znáte kolik zaplatíte na daních
nejste na finance sami - a nemusíte nás platit každý den

Věnujte se svému byznysu!

Účetnictví a administrativu nechte na nás.
Za vaše účetnictví přebíráme zodpovědnost.

Naši spokojení klienti

S Martinem Ježkem aktivně spolupracuji, odhaduji, 3.rok. Čím déle se potkáváme, tím více jsou zřetelné plody naší práce. Martin je spolehlivý, diskrétní, akční a neustále se sebevzdělávající finančník, který dokáže o věcech přemýšlet v širších souvislostech a vnášet do nich nové, osobité úhly pohledu. A to vše při zachování selského rozumu, patřičné dávky emocí a…

Radek Březina Majitel Ňam Ňam

O účetnictví se vůbec nestarám, všechno dělají oni a já mám čas na to věnovat se tomu, co můj business potřebuje:-)

Hana Ševčíková Jednatelka Hany Koi s.r.o.

V současné době outsourcujeme od FI 4U kompletní finanční a administrativní agendu, od plánování cash flow až po ukládání dokladů. Máme k dispozici i account manažera a u nás ve firmě tak nezůstal ani jeden člověk, který by dělal administrativu. Opravdu děláme jenom péči o zákazníky a soustředíme se na 100% jen na nové příležitosti.…

Robert Sztarovics Spolumajitel Wings 4U s.r.o.

Naše spolupráce s FI 4U vychází z dřívějších kontaktů a dílčích služeb, až se to vyvinulo do současného stavu, kdy od nich odebíráme veškeré finanční služby. Na této spolupráci si cením především dvou věcí. Zaprvé toho, že se v rámci běžného chodu nemusím o nic starat a vše funguje a zadruhé vstřícnosti a ochoty příležitostně…

Peter Sokol Jednatel CSR Consult s.r.o.

Od té doby, co jsme začali využívat služeb FI 4U s.r.o., mám více času na řízení společnosti. Mám jistotu, že naše účetnictví je v pořádku a zároveň vím, že i nad jeho rámec mám ve FI 4U podporu v konzultacích finančních aspektů při strategickém plánování.

Matěj Bacovský Jednatel Bioport Software Labs s.r.o.

Když jsme předali správu našich financí firmě FI 4U po jednom ze spolumajitelů firmy, přirozeně jsem tuto změnu vnímal jako riziko. Vše šlo ale hladce a se současným stavem jsem spokojen – finanční procesy běží jak mají, mám přehled o výkonnosti firmy a všem podstatném, co s financemi souvisí. Oceňuji rovněž nové pohledy na některé…

Ivo Gajdorus CEO COEX s.r.o.